Klantenservice
Onderwerpen
Onderwerpen
Levertijd
Bestellingen worden in principe de volgende dag door ons verstuurd. Wij versturen met Postnl die binnen Nederland meestal de volgende werkdag bezorgd worden maar dat kan soms variëren. Bestellingen uit België en Duitsland worden in de regel binnen 24 tot 48 bezorgd.
Prijzen
Alle prijzen zijn inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.
Verzendkosten
Indien je bestelling boven de € 175,- is, dan rekenen wij binnen Nederland geen verzendkosten.
Anders zijn de verzendkosten zoals hieronder.
Nederland:
Brievenbuspakje: €4,25
Pakketpost: €7,25
België:
Pakketpost: €12,-
Duitsland:
Pakketpost: €12,-
Bezorging
Voor bezorging van onze bestellingen maken we gebruik van PostNL incl. tracking. Het is mogelijk om een bestelling op een adres of op een PostNL-servicepunt te laten bezorgen.
Op het moment dat wij het pakket verzenden krijg een e-mail met daarin de track en trace code van de zending.
Indien je niet thuis bent, zal de PostNL-bezorger proberen bij de buren te leveren. Als dat niet lukt, gaat jouw pakketje naar een PostNL-servicepoint of je kunt zelf een nieuwe bezorgafspraak inplannen via de track & trace code.
PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag tot 21.30 uur.
Afhalen
Een meer flexibele en duurzame optie is het laten leveren van jouw pakketje bij een PostNL-servicepunt:
- Je vindt altijd wel een afhaallocatie bij jou in de buurt.
- Je loopt geen risico om de bezorger mis te lopen.
- Je haalt jouw pakketje op wanneer het jou uitkomt. Veel pakketkluizen zijn bovendien 24/7 geopend.
- Het zorgt gemiddeld voor 30% minder CO2-uitstoot. Of zelfs tot 90% als je het te voet of met de fiets afhaalt.
Niet afgehaald?
PostNL bewaart jouw pakket maximaal 7 dagen. Het kan gebeuren dat je een pakketje niet (op tijd) afgehaald hebt bij de afhaallocatie. In dit geval brengen wij de retourkosten in rekening. Je ontvangt hiervan bericht zodra wij de retourzending hebben ontvangen.
Liever afhalen in onze winkel?
We bieden ook de mogelijkheid om een bestelling af te halen in onze winkel. (hiervoor worden uiteraard geen verzendkosten in rekening gebracht)
Bestellen
- Plaats het door jou gewenste product(en) in de winkelwagen door op de knop ‘In winkelwagen’ bij het product te klikken.
- In de popup die opent kun je ervoor kiezen om verder te winkelen of door te gaan naar de winkelwagen door opnieuw op de knop ‘Bekijk winkelwagen’ te drukken of direct afrekenen door op “Afrekenen” te drukken.
- In de winkelwagen kun je zien welke product(en) je in de winkelwagen hebt geplaatst. Hier kun je product uit je winkelwagen verwijderen en/of de aantallen aanpassen.
- Klik op de oranje knop ‘Doorgaan met afrekenen’ om naar de kassa te gaan.
- Vul vervolgens je gegevens in en selecteer een verzendmethode en betaalmethode.
- Geef aan akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van onze website
- Controleer je gegevens en bestelling en klik op de knop ‘Plaats bestelling’ om de bestelling af te gaan rekenen. Je wordt daarna doorgestuurd naar de door jou geselecteerde betaalmethode waar je de bestelling kunt betalen.
- Na succesvolle betaling ontvang je van ons een e-mail dat de bestelling met succes geplaatst is.
Betalen
iDEAL
iDEAL is de meest gebruikte manier van betalen op het internet. Doe je aan internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan kun je betalen met iDEAL.
Creditcard & Debitcard
Je kunt bij ons met creditcard & debitcard betalen. Wij accepteren MasterCard, Visa en American Express.
PayPal
Je kunt bij ons ook met PayPal betalen. Hierbij passen we een opslagpercentage van 3% toe over de gehele order.
Apple Pay
Indien je ons bezoekt op een Apple apparaat (iPhone/iPad/Mac), bieden wij je ook de betaalmethode Apple Pay aan. Je moet een betaalkaart gekoppeld hebben aan je Apple Pay om af te kunnen rekenen.
Google Pay
Indien je ons bezoekt op een Android apparaat, bieden wij je ook de betaalmethode Google Pay aan. Je moet een betaalkaart gekoppeld hebben aan je Google Pay om af te kunnen rekenen.
Bancontact
Je kunt bij ook betalen met Bancontact, Bancontact is de marktleider in België als het gaat om elektronische betalingen.
KBC/CBC-betaalknop
Je kunt bij ons betalen via de de KBC/CBC-betaalknop, de KBC/CBC-betaalknop is een online betaalmethode voor klanten van de KBC en CBC, de grootste consumentenbanken van België.
Algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden zijn hier te lezen.
Privacy & Cookiebeleid
Ons privacy- & cookiebeleid is hier in te zien.
Retourneren
Terugzending vanwege beschadiging, incomplete of foutieve levering:
Neem zo snel mogelijk maar in ieder geval binnen 14 dagen contact met ons op per e-mail of telefoon en beschrijf het probleem. Als er sprake is van beschadiging graag foto’s van de schade (en van de eventuele kapotte verpakking) meesturen.
Wij zorgen in overleg met u voor een vervangend artikel of voor terugbetaling. Daarnaast vergoeden we de door u gemaakte verzendkosten.
Terugbetaling vindt zo snel mogelijk plaats doch in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van het kapotte of foutieve artikel (als we u daarom gevraagd hebben).
Terugzending om andere redenen;
Stel ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling op de hoogte dat u deze terug wilt sturen. Dat kan zowel telefonisch als per email.
Verpak het artikel dat u terug wilt sturen in de originele verpakking .
Stuur ons het artikel toe of breng het langs in onze winkel (controleer de openingstijden). De kosten van het terugsturen zijn voor uw eigen rekening.
Na ontvangst betalen wij u de aankoopwaarde inclusief de bij uw bestelling betaalde bezorgkosten terug. Zonder de bezorgkosten als het maar een deel van uw bestelling betreft. Deze terugbetaling vindt plaats binnen 14 dagen na uw melding, maar niet eerder dan nadat wij het artikel in goede orde en in verkoopbare staat hebben terugontvangen.
Klachten
U kunt eventueel klachten aan ons kenbaar maken middels het contactformulier.
Wij zullen dan contact met u opnemen.
Contact
U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier.